niedziela, 15 października 2017

Gościnna projektantka października

Witamy :)

Serdecznie zapraszamy na spotkanie z naszą
Gościnną Projektantką października,
która jest zwyciężczynią jednego z naszych wyzwań, 
a jest nią 

Ania przygotowała specjalnie dla Was prześliczną jesienną 
kartkę, bardzo klimatyczną, z akcentami leśnych dodatków.
Użyła na nią Komplet klonowych listków
a także Dębowe listki.


 Zanim jednak ją zobaczycie,
kilka słów od naszego gościa :

Mam na imię Ania, jednak być może znacie mnie jako Sosnowy Gaik. Zawsze 
lubiłam prace plastyczne, ale jako dorosła kobieta zyskałam więcej 
możliwości, żeby realizować swoje pasje. Obecnie głównie zajmuję się 
tworzeniem kartek i ciachaniem papierków, ale chętnie sięgam również po 
koraliki. Czasem szyję, szydełkuję, ozdabiam techniką decupage. Z 
wykształcenia jestem leśnikiem, więc uwielbiam wszelkie leśne dodatki i 
zielone papiery, więc nie mogę przejść obok nich obojętnie. Często 
przelewam to moje zamiłowanie do lasu i zieleni na prace.




Przypominamy również, 
że jeszcze przez 5 dni
możecie dołączyć do naszego
Wyzwania #25 Dowolna praca z tekturką

Pozdrawiamy serdecznie
i życzymy miłej niedzieli :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz