czwartek, 11 lutego 2016

mixed mediowa Walentynka!

witajcie Kochani!
ogromnie się cieszę z faktu, że mogę być częścią tak cudnego DT
i chciałam się dziś z Wami przywitać walentynkową karteczką z serduszkami w roli głównej :)

uwielbiam miszmaszowe tekturki za ich niezwykłą delikatność! i to, że są na tyle urokliwe, że najczęściej nie wiele więcej potrzeba, żeby powstało coś wyjątkowego :)

tak też było z tą karteczką, do której wykonania nie użyłam żadnego papieru scrapowego - tylko różne skrawki popsikałam mgiełkami i trochę postemplowałam, tak powstało tło, na którym umieściłam pozłocone serduszka
i nawet żaden napis nie jest potrzebny - od razu wiadomo, że miłość różne ma odcienie, przetarcia, a czasem nawet przybrudzenia ;)
a i tak serca są najważniejsze!
:)




pozdrawiam Was ciepło!

Szafran


Wykorzystane tekturki

1 komentarz:

  1. Piękne tło, muszę spróbować czegoś takiego:)Podoba mi się bardzo taka walentynka:)

    OdpowiedzUsuń